Radio UNSR Bacău

Te ține la curent cu viața de student

Alimente recomandate în funcție de oră

Posted on Mar 16, 2016

Alimente recomandate în funcție de oră

Fructe la micul dejun

Mănâncă fructe în prima parte a zilei, mai ales dimineaţa. Sunt foarte importante si nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia niciunei persoane. Ele ajută organismul, fiind bogate în vitamine, potasiu, magneziu, calciu, fier şi sodiu. Totodată, fructele consumate la micul dejun îţi satisfac pofta de dulce care poate apărea pe parcursul zilei, evitând astfel să mănânci dulciuri nesănătoase.

Alunele sunt indicate la prânz

Dacă ţi-e poftă să mănânci nuci, alune, migdale sau diverse seminţe, mănâncă-le la prânz. Motivul este că aceste alimente au un proces de digerare mai lent şi astfel ficatul tău nu se va resimţă şi nici nu te vei îngrăşa. În acest fel organismul tău va beneficia de grăsimile ”bune”, iar tu te vei bucura în continuare de gustul bun al oleaginoaselor fără să te îngraşi.

Ciocolata e binevenită în prima parte a zilei

De ce să mănânci ciocolată neapărat seara, riscând să te îngraşi şi, eventual să nu te mai odihneşti bine, pentru că este excitant nervos? Poţi să consumi ciocolată a doua zi, dimineaţa şi chiar la prânz, însă fără să depăşeşti ora două. Așa îţi vei satisface pofta fără riscuri pentru greutate și somnul de peste noapte.

Fără citrice înainte de culcare

Nu mânca citrice seara pentru că îţi fac aciditate şi reprezintă un excitant nervos, motiv pentru care chiar dacă vei dormi ca în mod obişnuit nu te vei odihni îndeajuns. De asemenea, încearcă să nu combini citricele atunci când le consumi. Ca să nu ai senzaţia neplăcută de balonare, mănâncă-le separat. Te vei putea bucura astfel de gustul fiecărui fruct.

Emisiune: Dedicat femeilor

Data: 16-03-2016

Ora: 11:30-13:30

Moderatori: Paiu Catalina

                     Varga Mariana

.